16.2.12

Yoklama kağıdı

Herkes bir şeyler istiyor
Ben ne istiyorum?
Herkes bir şeyler söylüyor
Dinliyor muyum?
İyiliğimi isteyenler
Üzerimden dolanıp
İliklerimi sömürüp
İyiliklerine doğru ulaşırlarken
Ben ne yapıyorum?
Ben bu dünyanın enayisi
Ben bu dünyanın en inanan inançsızı
Ben tanrının kuklası
Ama insanlardan dönüp yine ona sığınan
Ben ne diliyorum?
Kimse temiz değil
Boş bir sayfa bile bir beklentide
"Doldur beni, seni kirimden sorumlu tutayım, sana düşman olayım, sana aşık olayım"
Ben ne seviyorum?
Ben zamanın zerresi
Sonsuzun karesi
Al sana mutsuzluk
Ve mutlu olmayı istememek şeysi
Ben ne arıyorum?
Adım yanlış, adımım yanlış
Hüznüm yanlış, keyfim yanlış
Kime dokunsam suçluyum
Kime dokunmasam suçlu
Kendimi kapatsam bir yerlere
Hiç insansız yaşasam
Bu sefer de kendim
Ah insan
Siktiğimin insan
Köpektim önceleyin
Hav'ı boğazımda kalmış
Ah ne güzel şaşırıyorsunuz bana
Ne güzel aşık oluyorsunuz
Ne güzel hesap soruyor
Ne güzel hakaret ediyor
Sonra da ne güzel vazgeçiyorsunuz
Beni anladığınızın kanıtı ne?
Selle gelen ganimet gibiyim
Nereden yürüsem bir canlı
Ölümü gelen bana danışıyor
Ben ne yaşıyorum?
Alın
Her şeyimi alın
Harcayın
Anlamadan, yerine bir şey koymadan
Savunmadan, sarılmadan
Hiçbir şeyi gerçeğe uyduramadan
Bitirin beni
Ne olacak yani
Ben ölmek istemediğim sürece
Ben bitmek istemediğim sürece
Ve tanrının üzerimde milyonlaştırdığı bu hücre
Bu fikir
Bu iyileştirme
Bu iyileşememe
Bu ölememe
Bu kesişemeyen, birbirine söven küme
Buyrun
Lütfen alın
Nasıl olsa her şey gibi
Bir kalıp sabun
Bir dilim peynir
Bir somun ekmek
Bir kase yoğurt
Alın, tüketin
Bende iz bırakamazsınız
Beni kendinizin yapamazsınız
Ben kendimin bile değilim
Hikayenizi bensiz yazın
Alın size ilham, size umut
Size çare, size ak bulut
Sizin için her şeyi yaparım
İyiliğinizi için çalışır, iş göremez raporumu yırtarım
Ama hayır
Sizin olamam
Ben mahalle arkadaşınız
Hep orada olduğunu bildiğiniz bir eşya
Kahrı boynundan çekilebilir bir eşek değilim
Ben ne kazığım ne balyoz
Size zarar vermeyeceğim, boşuna uğraşmayın
Size istediğinizi değil, ihtiyacınız olanı
Dürtüsünü bile hissedemediğiniz, farkına varamadığınız gerçeği
Ama acı ama tatlı
Size sadece sade olanı
Abartısızı
Vaatsizi
Sırasızı, hadsizi
Ben size ne yaptım?
Ben size kötü ne yaptım?
Varlığım mı sizi yaşatacakken öldüren
Ben size ne yaptım?
Hiçbir şey
Hayal dünyanızda
Kendinizde ne varsa
Ben sizin aynanızım
Beni ne olarak görüyorsanız, ona siz de sahipsiniz
Bana değil, bende gördüğünüze sahipsiniz
Ben yokum
Siz işte, burada, semiz
Ben hiçbir yere ait değilim
Ben hiçbir şeye sahip değilim
Ben ben de değilim
Hayat amacı, yaşam ağacı değilim
Görmeniz gereken şey ben değil
Sizsiniz
Siz, ben kadar çirkin
Ben kadar güzel
Nasıl görünmüyorsa oradan
Nasıl görünmek istiyorsa
Siz nesiniz?
Ben size ne yapmadım?
Siz ne yapayım istediniz?
Kusura bakmayın ama
Ben yokum
Beni siz var ettiniz
Beni siz yok ettiniz
Sağ olun
Var olun
Uzak olun benden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder