29.2.12

Dünyada birkaç gün

Ne kadar da hiçbir şeysiniz
Ne kadar da dokunmaktan, sevişmekten ibaret
Ne kadar da salyalı, ne kadar aç bir köpek
Ne kadar ruhu kör, ne kadar bedeni yapışkan
Ne bir dünya kurtarır sizi dünyadan
Ne de dünya kurtulur elinizden
İçimdeki her şeyi kilitleten
Ve ruhumu bedene hapseden siz
Ne kadar da çaresizsiniz
İğrenmek bile bir değer arz eder
İğrenmek bile övücü bir şeydir
İğrenmiyorum sizden
Sevmiyorum sizi
Nefret etmiyorum
Hiçbir şey hissetmiyorum
İnandığım her şeyi
Koruyorum dininizden
Sizin anlam sandığınız
Değer biçtiğiniz
Beş kuruşluk algınızla eriştiğiniz hiçbir ben
Ben değilim
Çirkin
Çirkin
Başka da bir şey değil
Parlayan güzelliğiniz
Hiçbir şey istemedim
İstemeyeceğim
Nasıl da sarışın, nasıl da esmersiniz
Kalp kırıcı kalbiniz
Ruh bükücü inceliğiniz
Boyun eğdirmeye çalışan mütevaziliğiniz
Bu bir intihar mektubu değil
Bir hayat
Bir her gün yeniden doğuş
Sizden uzak olan her şeyin ağıdı
Bu bir sitemden çok bir matem
Ah insan yanım
Seni bıraktım
Senden vazgeçtim
Pişman olacağım ne var?
Bütün gözlerin ardındakini görürken
Bütün soruları ve cevapları bilirken
Ve size ispatlamak gayreti bile hayretken, ohayken, yuhken
Ah insanlığınız
Siz kötü olmamı bile hak etmediniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder