13.2.12

Kırmızı et sağlı az ar arlıdır

Ben düşünürdüm

İyi yanıydı her şeyin

Henüz iyileştirilecek yaramız yoktu

Bir çekiç gibi doğruldu alnım

yine kendi başıma vurdu

Ben inanırdım,

Güzel görünen güzeldi, inandım

Tanrıya bile inandırdılar beni bir gün

İnanılmayacak dileğim yoktu nasılsa

Bugün bir intihar yaşamak

Bugün sana inanmak, varlığı aşağılamak

Sarılacak bir et istemiyorum

Kesilecek bir ümit istem'em

Farksız iyi kötü birbirinden

Boşuna duruyorsun,

bir işe yarar diye çekmecede bekleyen gereç

saplanmayan ve saplananı çıkaramayan ağız

benden güzel sözcükler beklemeyin

bugün keskin bir körlük sevgi

elime verdiğiniz fırça renk tutmuyor

kalmak bile heyecanlı birşeydi

şimdi kaçmak, tek tel oynatmıyor

ben şiir sevmiyorum

öldüren bir alışkanlık bu ağıt

alıştıran bir ölüm

gideceksiniz

mutluluk belirtisi var yüzünüzde

ya ölecek ya öldüreceksiniz

hadım edildim küçük yaşta

küçük yaş, ilimizde bir beldedir

hadım edildim, sesim üreyemedi

sarılacak bir et istemiyorum

hepiniz

siz hepiniz

hep hayallere uydurmak istediniz

sırf bir seviş, bir sıcak yemek

değmez yalnızlığı rezil etmeye

şiir sevmiyorum

kan dolduruyor bardağıma

kan kokan ağzımdan kork

seni ben incitmedim

bu yüzden yücelmiyor doğruluğum

bir kambur gibi geçmişe eğik

iki bacağının arasında gök kuşağı yok

yağmur yüzünü bulmaya aşık

bu yüzden yıllardır kirli yüzün

kambursun

üzgünsün

kuşkularını giderecek cümle, gidiyorumdur

inan bana iyiliğini istemek bile

konuşturmaya yetmiyor dilimi

kuşkularını giderecek cümle; değilim

karın beyazlığını sordun

kar, aşka tövbeli biridir

kar, eriyene dek beyaz

onu koruyacağım senden

bana neyi sevdiğinden bahsetme

ona göre davranacak değilim

bana bahsetme

dans et, hiçbir kelime icadolunmamış gibi

kalbini kıracağım

bu en iyi öğrendiğim şey

kalbini kıracak ve almayacağım gönlünü-bu ikisi farklı şey

annem babamı hala nasıl seviyor sanıyorsun?

hayır

kırılmayın

sarılacak bir et istemiyorum

çağırma ümitli yerlere beni

beni en sevdiğin filme

beni günbatımına

beni en güzel yemeğin, yeninin

beni yakın uzak, gitmeye değer

hayır, çağırma ümitli beni yerlere

ümitli kalsın istiyorsan eğer

gideceğiz

bir sorun yaratacaksın uzun yolda

2yıl 3yıl kaç yıl, bir aşka harcanacak

son sevdiğim olmayacağını bilmek

son sevdiğin olmayacağımı bilmekten ağır?

bütün kadınlar, birleşin!

birleşti bütün kadınlar, yegane olmak isteyenler ülkesinde

düzeltme: terk ettiği halde yegane olmak isteyenler ülkesinde

bu bir aşk gezisi değil

seni götürmeyeceğim

bu uzun yolda sevişmek

gitmek arzusuna hakarettir

gitmek her aşktan değerli

gitmek senden

gitmek bütün bu evrenden de erli

üzgünüm

bir resme uymuyorum diye kestin beni negatiflerden

teşekkür ederim ayağım toprağa değdi

sarılacak bir et istemiyorum

paket olmasın lütfen

--------------------------------------------------------------

şiire hakaret dizisi - sahife 1-2 / 1debenimki

:hadımköy

saattambeş

yirm'üçtemmuz

ikibidon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder