19.10.14

reise yeis

Ben büyümüşüm Baba
Özür dilerim senden izinsiz büyüdüğüm için
İsterdim senden izin almaya çalışmak
Ve reddedilmek
Burada benden asla bir bok olamayacağını söyleyip durduğun
Benim de sana bir bok olabileceğimi göstermek için hiçbir bok yapamadığım o filmi
Yeniden izlemek isterdim
Benden bir bok da oldu biliyor musun Baba?
O istediğin kişiyim artık
Sana bir faydası var mı bunun?
Bana yok
Keşke olsaydı sana da bana da
Ben artık en büyük hayalden, en güzel kadından, en mükemmel fırsattan önce
Hep seni düşünüyorum
O şarkıları artık sana yazıyorum
Bir kitabın sıkıcı kısmını yelpaze niyetine hızla geçer gibi
Herkesi geçip
Son söze, sana varıyorum
Baba ben seni çok özlüyorum
Seni hepimiz çok özlüyoruz
Beni başka ne üzebilir ki artık
Beni üzen tek şey senin yokluğun
Keşke o kızı siktir etseydim
Sonra o siktiri boktan arkadaşlarımı da
Sana sevdirmeye çalıştığım,
Seni dünyaya çivisini çakmış zannedip, sensiz gezip dolaştığım herkesi sikeyim
Keşke o bilgisayarın başına falan oturup yazıp yazıp durmasaydım
O odaya kapanıp şarkı şiir yazı resim karalamasaydım
Senin önemli görmediğin ama benim çok önemsediğim ve senin anlayamayacağını düşündüğüm her şeyin amına koysaydım
Şimdi anlıyorum seni
Ölüm gelip aldıktan sonra aileden birini
Neye yarardı ki insanın harika maharetleri
Şimdi hangi alkış bana senin bir bakışın eder
Hangi ödül senin bir gülüşün
Hangi ikramiyeden bana sövüşün çıkar
Neye yarar ki şimdi benim bir bok olmam
Hem de sana rağmen
Senden sonra
Şimdi herkes benden küçük artık Baba
Şimdi sen yoksun ya
Ben bütün insanlığın babası oldum
Senin yokluğunu hazmedebilmek için
Sen oldum
Seni belki birazcık mutlu edebilmek için
Adam oldum Baba
Böyleymiş bu dünya
Senin o her yeri cennete çeviren ellerinden daha büyük bir kapı yokmuş
Senin gibi bir babayı hak ediyor muyum acaba
Çok da hatam yok be Baba!
Kimseyi üzmedim bilerek
İncitmedim bir tek can
Belki de sana benziyorum diye bana kızardın
Kimseye bir zararım yok
Ama hayrım da kalmadı senden sonra
Sen olmak kolay değilmiş Baba
Neden hiç söylemedin?
İlle de ben anlayayım değil mi
Anladım Baba
Anladım işte
Sen olmak kolay değildi ama
Sensizlik de kolay değil
Bu ömrü bir şekilde doldurmam lazım
O yüzden senin bana öğrettiklerini bir bir yapıyorum
Yapacağım
Boşversene
Umrumda mı dünyanın en güzel ailesini kurmak
O hayat bir kere yaşandı
Sen kurdun en güzel aileyi
Şimdi bana senin yapmadıklarını yapmak
Bu dünyanın tümden amına koymak kalıyor
Şerefine Babam!
Sendeki şeref bütün insanlık tarihine yeter.
Allah senden razı olsun.
İyi ki o gece eve geldin de, senden çıkıp seninle tanışma şerefine nail olabildim.
Şad ol!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder