22.11.11

Hazreti Hödük

hep kutsal bir görev için yaratıldığımı düşündüm
elimi göklere uzattım
herkesin uyuduğu yerde ben uyanıktım
birkaç hayat kurtuldu böyle
her gece kafamın içinde biriyle konuştum
rüyalarımda hep kahramandım
elimi göklere uzattım
ne yerde ne gökte
tutan olmadı
diğer elimden başka
ben yeri de göğü de
emri de itaati de
kahramanlığı da mağduriyeti de
önce kendimde buldum
hiçbir fayda da görmedim ama
vazgeçmeyeceğim
iyilik yapmaktan
doğruyu göstermekten insana

çünkü tanrının elini tutan
herkes bulur içinde kudreti
görevin ve emrin kudsiyeti her zaman işleri yarıya indirir
korkuyu kabahati azaltır

elimi göklere uzattım

insanın içindeki en büyük şer
kalbindeki en büyük kir
bedenindeki en büyük özür

beklenti.

03:19 - 7 temmuz

elimi göklere uzattım

güle güle dedim tanrı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder