22.11.11

Dürülmüş kağıt

kaçırdık
atımızın terkisinde trenleri

peşimize düşecekler
düşene bir tekne de ben açılayım

kaçırdık

bir gün gelirsen
bir gün gelir, sen

virgüllerin ayıramayacağı şey değiliz
gelme bu yüzden

kaçırdık

akıl dediğin kıldan ince
borumuz ötmüyor terk edilince

bu kafiye kampanya dahilinde değil

kaçırdık

kanunlar türüyor 72 tel
beni vururlarsa vursunlar

en azından beni vurup dursunlar
son vurdukları gong ben olayım

bir sevgi ne hallere gelebiliyor
şaşır

bilmem kaç kişi sevenler var
bilmem kaçıncıyım

kaşıntı tuttu sormadım

ama biliyorsun asalet şart
çünkü adalet mümkün değil

ama asalet görünce eğil
çünkü vurulabilirsin

kaçırdık

bir sevgi ne hallere getirebiliyor

meyve sebze
esprilerim bile çürüdü

sen dünyayı kurtaracaksın

örgüt peyniri
ören bayan

sen bende yeni bir nesil yarattın
"yeni nesil sizlerin esiridir"

kaçırdık evet

okula yazdıramadık çocuğu

önce aile kurmak şartmış
ha bir de çocuk
prosedür cuk

hani kısır olmasam o anda halledecektim

ama yok bize eğitim şart

bulacağım okula yazdırılacak bir çocuk

kaçırdık

ama şükredelim sperm iyi de

sidik değil iyiki

sözüm babamdan dışarı

yani ben

evet kardeşlerim dahi(l)dir

ama kaçırdık

dünyayı kurtarsan da

bir çocuğumuz olmayacak artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder