9.1.12

Kilit

Kahine gerek yok
Hayatımı benden daha iyi kimse mahvedemez

Hiçbir yeteneğini kullanamayan
Hiçbir yüzünü tam gösteremeyen
Korkudan tir tir sağlam duran
o enayi benim

Yolunu bulamayan
Aklını veremeyen
Kalbini sunamayan
Bir türlü karar veremeyen
İnsan gibi yaşamasını bilmeyen
o geri zekalı benim

Kendimi bir bok sanırdım
Ölürsem bir amaç uğruna ölür, kahraman olurum falan
Ama ben bu gidişle anca tembellikten öleceğim

Görenlerin ayağını kaydırıp hayrete düşüren sözde zekama
Hiçbir gerçeğe tutunamayan sanatıma
İyilik meleği gibi duran suratıma
Dolayıma teferruatıma sokayım

Hatalar yapmışımdır
Bu kadar ince elleyip sik dokurken
İşe yaramazlığıma ulvi bir misyon bulurken
Çok yazarken az okurken
Boş beleş temelsiz konuşurken
Belki de hepinizi kırmışımdır

Benden intikam almanıza gerek yok
Ben zaten kendime
Hak ettiğim ya da etmediğim her şeyin intikamıyım

Baybayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder